Stand up and lay down! 3 april

......och nog blir det comedy alltid. Snart sex veckor och matte och
farmor skulle försöka att få oss att stå fint igen.




Sweetmollies' Charlie Parker, fem veckor och fem dagar gammal.





Sweetmollies' Dexter Gordon, fem veckor och fem dagar gammal. "Det
är visst inte helt professionellt att titta framåt så här som jag gör, men
jag vill gärna visa mitt vackra ansikte. Ser ni mig i Västerås?"




Sweetmollies' Miles Davis, fem veckor och fem dagar gammal.




Sweetmollies' Count Basie, fem veckor och fem dagar gammal.





Sweetmollies' Peggy Lee, fem veckor och fem dagar gammal.


Och så kom Gustav på besök. "Attack!"






"Aha, vi lyckades lägga ner honom!"

Kommentarer
Postat av: mormor Vilda & co på Märsön

Men vilka snygga stiliga barnbarn jag fått :-) och vad duktiga ni är på att stå fint. Ligger det lite träning bakom eller ni är förstås naturbegåvningar!

2011-04-05 @ 16:28:59
URL: http://www.pompecas.se
Postat av: Hanna

Vilka snyggingar och tänk att vi snart skall få se vildbasarna live, härligt! Kramar från Hanna och ponksen.

2011-04-05 @ 21:40:29
Postat av: Ellen

HERREGUD vad stora dom har blivit!!!! Och fina!! Särskilt Peggy =)



Så sugen man blir på att komma på besök igen!!!

Puss till er alla!

2011-04-06 @ 13:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0