Stå fint..........ingen konst för oss! 23mars

Vi blir alltid så glada när någon kommer och hälsar på, men
måste vi alltid fotograferas då?
Den här gången lyckades vi i alla fall lite bättre, nu är vi ju faktiskt
4 veckor. Tack Anita för hjälpen!


Så här blev Charlie:



Jag kan både stå och sitta fint, se här;




Här står Wille;



Och här sitter Wille;



Och så var det Lill-Pigges tur;



"Ser ni mina snygga lår?"

Sitt fint, Pigge!

Okej då!



Och så var det Dexters tur;



"Det är mums med köttfärs, kan vara värt att både stå och sitta för".



"Ser ni mig i Västerås? Jag är redan så väluppfostrad att jag sitter
på kommando när någon lyfter fingret".


Och så sist...och minst Peggy Lee;



Mammas lilla flicka sitter fint;




"Men ska det vara så märkvärdigt att stå och sitta fint, det gör ju vi
dagligdags och det är ingen som uppmärksammar det". Molly och Kajsa
är så trötta på allt detta fotograferande.




Annars utvecklas vi enligt normen, nu äter vi mer och mer av s.k.
vanlig mat, vi börjar bli smått busiga och idag pratade matte om
att vi skulle få komma ner till köket och få se lite mer av
världen. Om hon nu kan sluta med det där bloggandet. Att föda upp
oss borde ju komma före dokumenterandet av själva uppfödningen!



Jag vet, men farmor ville så gärna se bilderna. Men okej, nu ska jag gå
ner och bygga upp en ny valphage åt er... och vem
vet; kanske vi kan plocka fram lite leksaker också


Kommentarer
Postat av: Pia

Det är så spännande att se alla bilder på de underbara valparna, ja Kajsa är också fina. Jag gillar också de coola namnen! Kram till alla

2011-03-27 @ 10:19:02
URL: http://bathroomblitz-pia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0