Hanna med familj besöker oss 1 maj

Så kom Pompecas' Honey Runner, Hanna, med familj på besök.
Hon var lite blyg för oss vildbattingar, och intog en säker plats i
korgstolen på behörigt avstånd från oss.



Lilla Stina var däremot totalt orädd. Här sitter Stina med Molly
och Dexter.



Sofia ville gärna posera ihop med oss alla för att se vem av oss som
"klädde" henne bäst.



Sofia med Wille.




Sofia med Pigge.



Sofia med Peggy.



Sofia med Dexter.



Nu verkar hon bestämt sig för vilken hund hon ska ta med
sig hem......... Men så dum kan man väl inte vara att man
"hämtar" sin egen hund?



Slutligen ett försök att samla ihop jazzkvartetten. Det är verkligen inte
lätt att samla oss alla på en bild, men här är vi för en gångs skull lite
mer stillsamma.



Från vänster: Peggy Lee, Dexter Gordon, Miles Davis och Count Basie.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2012-01-12 @ 22:58:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0