Fastlagstider 1 April

Snart är det Påsk och då är "semle"säsongen över för det här året. Som
om vi har fått med så mycket av den!



Peggy; Om man gräver djupt kan man hitta lite grädde kvar efter
att matte ätit två!



Molly; finns det något kvar åt mig?



......få se, jag har ju lite längre nos, man måste väldigt djupt ner i
kartongen.

Kajsa på hörnet; ingen idé jag försöker med min korta näpna nos....




.......undrar om Du inte fick lite grädde i örat.......

För övrigt har vi inte gjort så mycket den senaste tiden. Matte jobbar,
vi är på dagis och Kajsa på fejjan.  Men förra helgen var vi i alla fall
iväg på något skoj. LC-träning! Whippie!
Peggy sprang som hon aldrig gjort annat, Kajsa sprang som om hon
inte gjort det på två år (fick lyftas av banan, eftersom hon bara ville
springa mer) medan den mer erfarna Molly genade. Matte hade ingen
som helst möjlighet att fotografera, men här ser ni oss innan vi
skulle åka hem.



Trötta och nöjda men naturligtvis alltid redo för en ny omgång!

Så måste vi avsluta med en annan finfin löpare, en tjusig norrman
vid namn Scooby. Här kollar han efter påskharar, Sweetmollies
Count Basie 13 månader.


Foto: Aga Zakoscielna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Likt töserna har ponksen också genomlidit fastlagstiden utan en enda semla inom noshåll och då ska du veta att Byrons nos kan bli väääldigt lång! Roligt att hela Sweetmollies är redo för mer lc - fullt ös i Falköping mao! Kramar/Hanna & ponksen

2012-04-01 @ 20:11:11
Postat av: Maria

Företagssamma hundar du har - utan tvekan,allt måste kontrolleras. Det kan ju finnas något gott kvar- man kan ju aldrig veta. Det sägs ju överallt ge aldrig upp och detta budskapet har gått fram ordentligt tror jag.

2012-04-25 @ 22:42:46
Postat av: Helen på Västerby

Kul att höra att det gick så bra på träningen! Men det förvånar mig inte, dom får ju sin grundkondis här hos oss ;)

2012-04-27 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0