När vi hittar hit.............

............., vilket händer då och då brukar vi traska på;
 
Först är det inget vatten alls, sedan blir det väldigt blött om magen.
 
Hjälp matte, jag drunknar väl inte?
 
Oj, botten rör sig - bäst att kliva på!
 
Först kändes det som om jag åkte bakåt, men bara jag går på så händer inget!
Konstig havsbotten det här!
 
Mycket ska man stå ut med, men jag blir visst bättre i ryggen säger de här
rehabavdelningen.
 
Och så när man väl är klar med doppet då får man sitta på en dyna som
vibrerar så man blir alldeles snurrig.
Jag står ut i en kvart av bara en enda orsak; matte matar mig med godis hela tiden!
Men det är i alla fall trevligt med en egendag med matte. När allt är klart äter vi lunch på
parkeringen och innan vi hämtar Kajsa och Peggy på dagiset tar vi en promenad i
Skräckleparken. Så jag känner mig ganska nöjd efter en heldag i Västra
Frölunda. Och numer hittar vi också dit.
 
I vattentrasken och vid tangentbordet;
 
Molly

Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktiga Molly som traskar på så bra i blötan! Inte den lyckligaste tjejen kanske, men hon gör vad som krävs och det ger ju resultat. Nu hoppas vi på att magen också blir bättre så att vi kan träffas snart.
Kram på er från Hanna & Byron.

2015-09-24 @ 19:53:22
Postat av: Marianne

Tänk att jag tolkar Molly helt annorlunda än matte och Hanna. Jag tycker Molly ser stolt ut ungefär som att hon går på cat...opps, jag menar dogwalk. Hur som så är hon mycket vacker den sköna damen.
Hoppas ryggen snart blir bra /kram från Marianne

2015-09-27 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0