Universums finaste whippetpojk!

Här är han! Byron, åtta år! När Molly tar hans plats är det bara att
kliva upp i mattes knä, en riktig mattegris är just vad han är!
 
Ja, vi hade ju några bilder kvar från våffel- och påskkalaset. Det gick vilt till
i vanlig ordning; några stöp tidigt;
Peggy; jag känner mig lite däst, tror jag åt för mycket grädde.......
Hanna; jag med!
 
Men frisk luft lättar på trycket, ut i skogen ska vi gå.....
På Hunneberg.
 
Godisstopp, nomnomnom......
 
Vad vi letar efter? Det vet vi nog inte själva.......
 
Ja, flera fina skogsturer fick vi och tur hade vi med vädret! Och vad kan man mer
begära? Nu letar vi stuga så nära Sharpman som möjligt så att Hanna
hittar ett par fina ridstövlar, de här var ju inget att komma med;
Nya?
 
Så avslutar vi denna blogg i två avsnitt med en bild på
Universums finaste whippetpojk och universums bästaste Hanna;
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mattegris och mattegris, jag vet i alla fall en liten Kajsatös som är värre än Byronboy!
Yes! Sharpman here we come!

Tack Lenah och töserna för en härlig helg, den lever vi på länge!

Kram kram från Hanna & Byron

2016-03-28 @ 18:34:51
Postat av: Marianne

Så mycket kärlek, härligt att se och läsa / kram från Marianne

2016-03-29 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0