Hipp Hurra för Peggy Lee......

....som fyller år idag! Åtta år har gått sedan Du och dina bröder kom till världen.
Hej brorsorna! Grattis på födelsedagen!
Här är jag med brorsan Sture.......det var visst någon utställning när vi var lite yngre...
 
och här med min bror Latte......
...när vi gick valpkurs vid sex månaders ålder.
 
Och här med min brorsa Mille innan han hade flyttat.
 
Här är vi hela drösen, bara några veckor gamla;
...i barnmorskans famn.
 
Liten Mille
 
Lite större Mille
 
Liten Peggy
 
Liten Sture
 
Peggy och Sture lite större.......lite mer av det mesta..
 
Latte liten provar sitt nya täcke
Hm..hon trampade på den här pedalen, sedan tog hon på mig en varm filt som om jag
skulle frysa i maj månad....
....och så här gick det till när Latte skulle flytta till Älvabo, han fick med sig alla
syskonen på köpet;
 
 
Tjabo (som ligger underst) hade nog inte räknat med så många.....
 
 
Ledsamt nog har ni under året som gått blivit både fader- och moderlösa, men stolta föräldrar
vet att ni klarar er bra på egen hand. Väluppfostrade som ni är!
 
Grattis Latte!
Grattis Sture!
 
 
Grattis Mille!
 
Grattis Peggy!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0