Simma lugnt!

Matte är en envis jäkel, hon skulle absolut ha med simbilderna i förra inlägget. Nu gick
inte det, så då försöker hon lura datorerna lite. Går det inte med den ena så går det
med den andra.
Här är vi åter hos vår LivLina och kämpar på.
Peggy; Åh, vad skönt det är! Det här är verkligen skön motionsform....
Jag tycker det här är jätteroligt och jag är SÅ duktig säger Lina.
 
Kajsa; ett nödvändigt ont, tycker jag.
 
.....man blir ju så blöt....
 
Peggy; men så farligt är det ju inte, man torkar ju fort!
 
.........nu ska det bli skönt med värmelampan....
 
Kajsa; men Peggy Du måste ju torka dig.....
 
Peggy; men torka dig själv istället, jag klarar mig på egen hand.
 
Ja, det var en dag i simhallen med Peggy och Kajsa. Peggy älskar det medan Kajsa 
simmar på under protest. Protesten är särskilt ljudligt artikulerad när Peggy är i
bassängen, Kajsa är övertygad om att Peggy ska drunkna. Men inte drunknar Peggy 
inte, släng dig i väggen Ester Williams!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0